تولد آبجی سارا جونم


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

سارا جونم آجی گلم تولدت مبارک!ایشالا به تمام آرزوهات برسی{آرزوهای خوبت}

وهمیشه آرزو ی موفقیتت را میکنم هر جای دنیا هم که باشی همیشه به فکرت میمونم

واین رو بدون که خیلی دوستت دارم

خب تولد شروع میشه!!!

1

2

3

تولد تولد تولدت مبارک .مبارک مبارک تفلدت مبارک بیا شمعاتو فوت کن تا صد سال زنده

باشی بیا شمعاتو فوت کن تا صدسال زنددددددددده باشی

حالا شمع ماتو فوت کن

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
همه دست مثلا تفلد آجی ما هستا

بزن دست قشنگ

...به سلامتی بنوشیم... 

دوستای گلم سارا آبجی واقعی من هست منظورم اینکه دوستم نیست خواهرمه

برای همین تفلدش رو توی این

پست بهش تبریک بگین باورکنید خیلیییییییییییی خوشحال میشه!

منم براتون جبران میکنم پس حتما بهش تبریک بگین

...این تفلد دوستم سارا هم هست...

..یکدفعه کارو راحت کردم دیگه با یه تیر دو نشون زدم..


نظرات شما عزیزان:

دیانا
ساعت15:21---1 بهمن 1390
عزیزم تو بهم لطف داری..لینکت کردم توی وب اف تی فور.پاسخ:مرسی

azadeh
ساعت21:44---27 دی 1390
اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ پپپپپپپپم گلم
پاسخ:اووووووومدم


لیلا
ساعت15:10---27 دی 1390
سلام عزیزم تو وب منم تولده.بدوبیا تولد دوستمو تبریک بگو.دیرکنی از کیک خبری نیستااااا....
پاسخ:باشه گلم الان میام من که کیک نخواستم....اومدم


azadeh
ساعت21:44---25 دی 1390
اشکال نداره غزل جون ایشالا که خوب میدی باشه تا دفه دیگه
پاسخ:باشه


azadeh
ساعت20:28---25 دی 1390
برو تو این سایت و مطلبشو بخون و بعد اون تیکه رو دانلود کن بعد بیا نظرتو بهم بگو

http://triple-s.mihanblog.com/post/426#axzz1jK52riLE
پاسخ:باش.......دانلود کردم بهت میگم


azadeh
ساعت20:18---25 دی 1390
غزل جون درباره سریال هیونگ شنیدی؟
پاسخ:کدوم. نه بهم بگو


لیلا
ساعت19:12---24 دی 1390
سلام عزیزم.آپپپپپپپپپپپپم!
پاسخ:اوووووووومدم.


مینا و ازاده
ساعت18:28---24 دی 1390
سلام با پوستر جدید از سریال جدید و پر مخاطب اپیم منتظرتیم حتمااااااااااا بیای نظر هم یادت نره ممنونییییییییییممممممممممممممم ممممم[قلب]
پاسخ:باشه گلم نظر هم میدم!


زهرا
ساعت14:49---24 دی 1390
سلام خوفی؟سلامتی؟وای غزل جون خیلی دوست دارم؟!

saeed
ساعت17:22---21 دی 1390
از طرف من به سارا بگو

تولدت مبارک ایشالا۱۰۰ساله بشی پاسخ:ممنون از اینکه اومدی وتفلد آجیمو تبریک گفتی


لیلا
ساعت15:06---21 دی 1390
بازم سلام.باشه عزیزم.حتما خبرت میکنم!
پاسخ:ممنون گلم


لیلا
ساعت14:22---21 دی 1390
سلام عزیزم.ممنون که توهم اومدی!

تولد من 9 فروردینه...
پاسخ:آها باشه!!


زهراممممم
ساعت0:58---21 دی 1390
راستی ازی فیلی فیلی شده -

این وب جدیدشههه با همون اسم دنیایی از همه سریال های زیبا اما با ادرس

http://doniayeseryal-cutegirls.mihanblog.com/

بلینکشششش - مقسییییی
پاسخ:لینک کردم.


زهراممممم
ساعت0:52---21 دی 1390
شششسشییییههللللللللومممممم -


تولددددددتتتتت مبارکککککککک ساراییییی -





موفقممم باشیییییی -


حتمنییی هستییی -





چهههه نمک تولدشو تبریک گفتی -


مقسیییی -


باابااااااایییییییی
پاسخ:ممنون که تبریک گفتی!


زهراممممم
ساعت0:51---21 دی 1390
شششسشییییههللللللللومممممم -
تولددددددتتتتت مبارکککککککک ساراییییی -

موفقممم باشیییییی -
حتمنییی هستییی -

چهههه نمک تولدشو تبریک گفتی -
مقسیییی -
باابااااااایییییییی


لیلا
ساعت21:20---20 دی 1390
سلام عزیزم.از طرف من تولد آبجیتو تبریک بگو.اینم یه تبریک کره ای کادوی من.حتما بهش بدیا!!!

say chooka hamida


پاسخ:مرسی گلم!ایشالا تولد شما جبران کنیم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ سه شنبه 20 دی 1390برچسب:,سـاعت 1:37 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.